Egy hétvége tavaly előttről

Most olyan dolog jött vissza az életembe, amit szinte már el is felejtettem: az egyedüllét. Visszagondoltam az első saját albérletemre, ami annak ellenére, hogy 2 ökör ára volt télen felfűteni 16 fokra, nagyon szerettem. Hosszú idő óta először böngésztem órákat a könyvtárban, néztem meg Miss Marple-t a tvben, pepecseltem fél napot egy olyan ajándékkal, amit egy távoli jó barátnak szánok, éjjelbe nyúlóan olvastam közép Európa gasztronómiai földrajzát a századfordulóról.
Nem kérdeztem meg: "éhes vagy e?" Nem mondta senki, hogy "biztos kell az a 3. kàvé?"
A mosatlanok türelmesen várják hogy megint tiszták legyenek, de nem most. Most kávézom és nemsokára elered az eső.
.
.
Visszajött! El is mosogattam. Ebédeltünk. Végre megint beszélgetek többes számban! Minden más csak önálltatás lenne nélküle.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája