Fondant-fodor és mackóorr, ezt nyújtja az internet torta témában

Az art deco, ha torta volna

Be kell vallanom valamit: sokáig volt egy titkos hobbim. Egészen a legutolsó időkig, amíg nem kopogtatott be (szó szerint értendő, házhoz jött) az ajtómon a szerelem, éjszakákat töltöttem azzal, hogy szörföztem az interneten és ismeretlen emberek esküvői tortáit nézegettem. Ruháról nem is álmodoztam, nem fájdítottam a  szívem azzal, ami úgy sincs kilátásban.
De a torta... az olyan kompromisszumos megoldás, ráfoghattam az egész addikciómat arra, hogy érdekelnem a szakmai truvájok a sütésben és díszítésben. Huncut, mi? Jó, egy ember volt aki tudott erről, előtte takaróztam ebbe a mondókába.

Bezzeg most még nem intéztem el. Még két hónap az esküvőig, de elég sok kardinális kérdésre még nem született válasz. Ilyen a torta is. Most meg itt vagyok, a menyasszonyi ruhám a hibás.  Karácsony óta annyiszor lejtettem a házban, hogy az alja bepiszkolódott, ki kell addig mosni, valahogy elviszi minden a figyelmem. 

A bennem lévő sznob azt mondja, hogy törekedj az egyszerűségre, a letisztult vonalakra, de a szemem nem akar engedelmeskedni. Gyönyörű színek és minták vannak ám a 2015-ös eresztésben, a fémes csillogásról és a csodálatos virágokról, fondant-fodrokról nem is szólva.
Azt terveztem, hogy mivel sok gyerek lesz, szeretnék valami gyerekbarát süteményt is, arra gondoltam ez esetben, hogy beleadja anyu a kezébe és már mehet futkározni, játszani tovább. Jó választásnak gondolom a muffint, szeretnék alternatívát nyújtani ezzel, meglátjuk lesz e rá jelentkező.
 
Ezzel szemben ott van az, hogy hiába látok a pinteresten jó ötleteket, ha itthon még nem lehet ilyet csináltatni, akkor marad az "Egyszerűség, csendes nagyság" elv, ami ugyan hangzatos, de kompromisszum.
Forrás: itt





Pisze mackóorr is kandikálhat ki a tortaremekből








Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája