Párizsi emlékalbum, 1914-től napjainkig

Egy véletlennek aligha nevezhető esti böngészés alkalmával jutottam el egy zseniális blogra, (Ada Kaleh szigete volt a téma, hamarosan.) ami napi rendszerességgel közöl kevésbé ismert történelmi képeket és karol fel olyan dokumentumokat, amikert érdemes kifejteni bővebben. 
Nem csak engem bűvölnek el az újraszínezett képek és visszatérő motivum Párizs. Gyerekkorom óta szeretnék eljutni, de mindig csak így mehettem oda. Nem rossz összefoglaló, amíg turistaként oda mehetek.
Családi kötődésem miatt elfogult vagyok, akármilyen is, gyönyörűnek látom.
A képsorok elején megemlítettem a forrást, ha esetleg újabb adagra éheznétek.

1. szekció: Képek 1914-ből. Forrás: http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu/2014/03/11/parizs_szinesben




























2. Ötvenes évek vége. Fotós: Peter Cornelius. Honlapja: http://www.pcornelius.de/en/paris/



















3. Csak egy párizsi szőlőskert és néhány jó hely napjainkban, egyenesen a kedvenc oldalamról: messynesschic.com.








Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája