Ezért érdemes saját magadnak intézni, ha hibázol, csak te vagy az ökör

Eddig nem tudtam elképzelni, hogy a hiénákon és egyszerű gondolkodású esküvőszervezőkön kívül mi a nehéz egy ilyen esemény tető alá hozásában. Nos, a mai napon képet kaphattam arról, hogy milyen kicsiny igényeim vannak és ezt mekkora ívben tojja le az, akinek fizetek érte.
Előző alkalommal beszámoltam arról, hogy mennyire örülök, hogy olcsó meghívó nyomtatási lehetőséget találtunk. Ma, miután lehülyézett, a szakember olyan papírra nyomtatta ki az összes meghívót, ami egyből miután félbe hajtom megtörik és olyan alakot ölt, mintha évek óta használatban lenne.
Nem akartam veszekedni, de miután úgy ingatta a fejét mint egy 50-es, amerikai, fekete bőrű matróna és kárörvendően vigyorgott, hogy miért nem tudom az ő szakmájának minden nüanszát... kibújt belőlem az állat. Szerintem ha egy fizető ügyféllel így beszélnék, olyan fejmosást kapnék a főnöktől, hogy azt nem rakom ki a kirakatba. 
Igen, én lettem a hülye liba, mert nem vettem figyelembe azt, amiről nem tudtam, hogy létezik.
10 perc sóhajtozós, fejingatós igazítás után nagy kegyesen megnézte az elkészült terveket és rájött, hogy bizony olyan miatt szidott össze, amit ő nézett félre. Ez nem került napirendre.
Elgondolkodtam rajta, hogy lehet jobban járnék ha kiülnék az autóba és ott várnám meg az embert amíg végez, de csak kivártam. Annyira megszégyenített, hogy megint általános iskolában éreztem magam és megint én voltam aki rosszul csinálta meg a házi feladatot. Olyan rosszul esett, hogy majdnem elsírtam magam, minden várakozásomat és örömöm elrontotta.

Most pedig  itt ülök a csodálatos és használhatatlan meghívók között és le vagyok zsibbadva, hogy nem tudjuk kivonni a helyzetből az emberi tényezőt.Elvileg azért fizetünk, hogy az igényeinkhez legjobban illeszkedő dolgot kapjuk, nem munkánk az, hogy ismerjük a papírok tulajdonságait. A másik dolog, hogy nem mi voltunk az elsők akik egy nyomorult ketté hajtható meghívót kérnek a cég történetében. Neki ez a munkája!  
Az bosszantott a legjobban, hogy úgy állította be a mi hozzá nem értésünket, mintha ez evidens lenne, persze miután kiderült, hogy hülye ötlet volt és megcsinálta zokszó nélkül.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája