Meghívók: Vágj és ragassz honleány.

A vendégek majd megértik, mert rokonok.
Gondolataim mostanában színes papírok, matricák foglalják el. Minden nappal biztosabban haladok afelé, hogy kiküldhessük a meghívókat.
Leendő házasulandó párok, kérlek titeket, ha kedves az életetek, ne akarjatok olyan okosak lenni, hogy magatoknak vágjátok ki a borítékok félköríves formáit. Csak egyenes, abban nincs rizikófaktor.
Ráestem egy neten talált mintára, beleszerettem. Nem kell másik, vagy vásárolt. Most ingatom a fejem, hogy a gépi vágáson edzett szemünknek milyen bántó a kéz által hagyott egyedi mozgás. Summa summarum: most gyakorolhatom mesenézés közben a borítékvágást.


Erre jutottam, de csak miután kedvesen előadták a papírboltban, hogy 700 magyar forintért szívesen adnak nekem egy ötös csomagot. Elmentem a héten egy régi helyemre, ahol még a megboldogult művészeti iskolás papírjaimat szereztem be. Jó volt visszamenni, sok emlék eszembe jutott. Mikor barátnémmel kimentünk és visszafele elkapott minket valami vad zápor, szaladtunk a busz után. Amikor elkerültem Szegedre 70/100-as kartonokat vittem a buszon. A dolgozók sutyiba csempésztek nekem bele, nekik hulladékot, nekem vázlatpapírt, amíg összekészítették a rendelésem. Jó hely.

Nem vagyok a számok embere, de 200 ft-ért vettem egy olyan kartont, amiből 8 ilyen jön ki. Jó üzletnek érzem. Fényes ugyan, de annyi még belefér.
A múlt héten terveztem meg a meghívót, előtte gyűjtőmunkában átnéztünk jó néhányat, ami alapján szűkítettünk egy gondolatmenetre. Teszegettem, toszogattam a photoshopon és megszületett! Semmilyen szempontból nem hasonlít a kigondolt dologra, de úgy jó, ahogy van. Az élet is ilyen, tervezhetünk de egy nagyobb kéz már gondolkodott helyettünk.
Kértünk árajánlatot egy nyomdától, ahol 100-ft-ért kinyomtatják. Összevetve a cégek cirádás, gejl galambpáros darabjaival, nem lesz olyan fényes, de ezt nem érzem hiánynak.
Válogattam néhányat a nekem tetsző mintákból. Csepp a tengerben. Kicsit le van maradva a magyar meghívó üzletág. Há, itt egy piaci rés: nem pátoszos, nem komolykodó "te az enyém, én a tied, ásó, kapa, nagyharang" meghívók készítése.
Forrás: etsy.com, graphicsfairy.com, shutter.com és még sokan mások. Jó része évek óta pihen nálam.

Kitérő: P. nagybátyja ajánlotta a nyomdát és szerencsések vagyunk, hogy hozzánk vágnak jókor, ilyen hasznos információkat. Szoktam mondani az ügyfeleknek, hogy hiába van jelen az életünkben az internet, egy ismerős által ajánlott szolgáltatás mindig többet fog nyomni a latban. Így itt még mindig igaz az elégedett ügyfél a legjobb reklám.















Nem merték bevállalni a csúf igazságot, a férfiaknak hol dobog a szíve...

Aquarell festménnyel. Gyönyörű.










Ui: Ha a postán nem fogadják el, arra hivatkozva, hogy nem szabványboríték...akkor lenyomom a torkukon és a börtönből megyek férjhez. Na tessék, bridezilla lettem.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája