Egy vaskos anyázást szeretnék rendelni!
Tudom, hogy a negatív reklám is reklám, de inkább elrettentő példának szánom, mert akármilyen nagy is egy cég, nem engedheti meg ezt magának.
Debrecen, Pizza di Casa, 2013.09.09
Tegnap olyan dolog történt velünk, amit sohasem hittem volna, hogy a fogyasztói társadalom megenged magának. Marketing órán azt tanultam, a vevőnek mindig igaza van és csak a diktatúrákban megengedett Hofi, hentesnél lejátszott poénja:
-Jó napot kívánok. Oldalas van?
-Nincs.
-Lapocka?
- Nincs.
-Akkor egy kis karaj?
-Nincs.
-Tepertőnek való?
Beszól hátulról a tulaj: -Karcsikám, ki az, aki ennyire válogat?
Így jártunk tegnap, a szolgáltatást és árút adó kérte ki magának ezt az "inzultust". Nevezetesen tegnap mikor hazaestünk a rövidnek és nyugalmasnak aligha nevezhető munkanap után, nem akartunk mást, csak azt a luxust, hogy egy idegen az orrunk alá tolja a vacsorát.
Hét órakor megrendeltem az ételt és még fél kilenckor se híre se hamva. A hét órakor érzett "majd jó lesz vacsorázni" érzés addigra valahogy átfordult a "megennék egy lovat és a gazdáját is" éhségbe.
P. felhívta őket és rákérdezett, hogy a másfél órája (!) megrendelt ételünk, ugyan, merre lehet.
A diszpécser elpuffogtatott egy óvodás Mikulás frázist: -Már az utcában van, mindjárt ott lesz!
Miért óvodás? Nem ugyanezzel homályosítottak? Mondták: mindjárt itt a Télapó, halljátok a lépteit? Füleljetek, csak a csendes gyerekek kapnak csomagot!
Akkor már úgy voltunk, hogy nem kérünk az ilyen egyen szövegből, sőt olyan csalódottak voltunk, hogy annyit mondtunk: Kösz szépen a nagyszerű vacsorát, vigyétek akkor oda, ahova akarjátok.
Erre a nagyszerű konfliktus kezelő, akihez a Ti hívásaitok is befuthatnak, ennyit reagált: Ba**d meg az anyád.
Végül, mint egy teenager, lecsapta sértődötten a telefont.
Egy ilyen esetben, csak tátottuk a szánkat, mert reagálni már nem tudsz semmit. Gondoltuk, hogy visszahívjuk, vagy kérjük a főnökét, mert vele nem kívánunk tárgyali. DE semmilyen módon nem szerepel kapcsolati fül, központi vezetőség a honlapon, nem tudjuk hol ülhet a fő pizzás ember, akinél lehetne az ilyen alkalmazottakat beíratni egy illem tanfolyamra.
Csak azt sajnáltuk, hogy a telefon nem mondja be itt a bankokból ismert mondatot: a beszélgetést rögzítjük.
Látjátok így akarjon az ember oldalast kérni!
Debrecen, Pizza di Casa, 2013.09.09
Tegnap olyan dolog történt velünk, amit sohasem hittem volna, hogy a fogyasztói társadalom megenged magának. Marketing órán azt tanultam, a vevőnek mindig igaza van és csak a diktatúrákban megengedett Hofi, hentesnél lejátszott poénja:
-Jó napot kívánok. Oldalas van?
-Nincs.
-Lapocka?
- Nincs.
-Akkor egy kis karaj?
-Nincs.
-Tepertőnek való?
Beszól hátulról a tulaj: -Karcsikám, ki az, aki ennyire válogat?
Így jártunk tegnap, a szolgáltatást és árút adó kérte ki magának ezt az "inzultust". Nevezetesen tegnap mikor hazaestünk a rövidnek és nyugalmasnak aligha nevezhető munkanap után, nem akartunk mást, csak azt a luxust, hogy egy idegen az orrunk alá tolja a vacsorát.
Hét órakor megrendeltem az ételt és még fél kilenckor se híre se hamva. A hét órakor érzett "majd jó lesz vacsorázni" érzés addigra valahogy átfordult a "megennék egy lovat és a gazdáját is" éhségbe.
P. felhívta őket és rákérdezett, hogy a másfél órája (!) megrendelt ételünk, ugyan, merre lehet.
A diszpécser elpuffogtatott egy óvodás Mikulás frázist: -Már az utcában van, mindjárt ott lesz!
Miért óvodás? Nem ugyanezzel homályosítottak? Mondták: mindjárt itt a Télapó, halljátok a lépteit? Füleljetek, csak a csendes gyerekek kapnak csomagot!
Akkor már úgy voltunk, hogy nem kérünk az ilyen egyen szövegből, sőt olyan csalódottak voltunk, hogy annyit mondtunk: Kösz szépen a nagyszerű vacsorát, vigyétek akkor oda, ahova akarjátok.
Erre a nagyszerű konfliktus kezelő, akihez a Ti hívásaitok is befuthatnak, ennyit reagált: Ba**d meg az anyád.
Végül, mint egy teenager, lecsapta sértődötten a telefont.
Egy ilyen esetben, csak tátottuk a szánkat, mert reagálni már nem tudsz semmit. Gondoltuk, hogy visszahívjuk, vagy kérjük a főnökét, mert vele nem kívánunk tárgyali. DE semmilyen módon nem szerepel kapcsolati fül, központi vezetőség a honlapon, nem tudjuk hol ülhet a fő pizzás ember, akinél lehetne az ilyen alkalmazottakat beíratni egy illem tanfolyamra.
Csak azt sajnáltuk, hogy a telefon nem mondja be itt a bankokból ismert mondatot: a beszélgetést rögzítjük.
Látjátok így akarjon az ember oldalast kérni!