25 ezer: kerek a világ

Ne haragudjatok rám, légy szíves, a hét olyan agydurrantó és olyan gyorsléptű volt, hogy a napokat annyiban tudtam számolni, hogy kedves barátnőmet hány napja nem tudtam visszahívni. Pedig nagyon vágytam rá. Kicsit magányos szerep jutott nekem, pedig tudvalevő, hogy a homo sapiens asszony ága felettébb szereti fogyasztani a napi 25.000 szóból álló napi limitjét. Igen, kedves férfiak, a ti rátátok 5.000 szó, ellenben a barátnétok csak 5x ennyi dumával érzi, hogy kerek a világ.
Végtére is, abban az esetben ez tökéletes megoldás, ha könyvet, blogot, receptet, levelet akarsz írni, kormányzol egy vállalkozást, amellett, hogy a rád kötelezően rótt feladatokat is elvégzed. De van az az érzés, hogy felkiáltanál: VALAKI, AKÁRKI kommunikáljon velem, nem fogy sehova a 25.000 szavam!  
Ez akkor kezd ijesztő méreteket ölteni, amikor a kávét kiadó nénikétől, a péktől kérdezed meg milyen napja van, de mivel ő "fogyaszt" rendesen, hülyének néz, hogy mit kérdezősködsz utána, ellenben megkérdezi, hogy nem az adóhatóság küldött e, a régi besúgós időknek emléket állítva.
De a zene gyógyír, a szép hang és hangszeres kíséret felvidít, a kávéddal nem vagy egyedül, hanem nagybetűsen kiélvezed a pillanatot. Ellenben, ha van olyan szerencséd, hogy vannak jó barátaid, akkor annyit kell belerakni a közös órákba, amennyi belefér és vidítani magad vele, ha épp nincsenek ott. Köszönöm szépen a vacsoratársaságomnak, az ebédtársaságomnak, a kávézó pároknak és A kedves férfiúnak, hogy ha eleinte durcásan is, de néha beül velem egy somlóira egy cukrászdába.

  
P.S.: a rossz, csúnya eső ellendrukkere a kis citrom magoncokból álló, fukszia színű cserepem. Nagyon büszke vagyok rájuk, a mojito mellől mentettem ki és már egy-egy külön kis növény!


Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája