Bounty kehely

A receptet még májusban találtam, azon melegében ki is próbáltam, viszont sokalltam bele 15 dkg kókuszreszeléket, mindegy, üsse kavics, beleraktam. Meg kell mondanom, az előzetes megérzés mindig igazat súg. Rágni és nem selymesen kanalazni kellett. Másodjára már én voltam a fensőbb erő, aki a hozzávalókat adagolta.

Hozzávalók:
 5 ek kókuszreszelék, 4 dl tej, 1 dl főzőtejszín, 2 ek kristálycukor,1 teáskanál vanília aroma, 5 evőkanál búzadara, 5 dkg csokoládé, 1 evőkanál víz, csipet só, 5 dkg tört dió 
A tejet és a tejszínt tegyük fel főni a kókuszreszelékkel és a cukorral és vaníliával, majd forrás után adjuk hozzá a búzadarát. Keverjük el, majd rakjuk rá a fedőt, és hagyjuk pihenni néhány percre.
Közben vízfürdőn olvasszuk fel a csokoládét (étcsokoládé esetén kóstoljuk meg, ha kell, cukrozzuk), olvadás után kevés vízzel lazítsuk fel, majd tegyük félre.
A kókuszos krémet osszuk szét négy pohárba, simítsuk el, hogy épp a pereme alatt legyen. A csokoládét terítsük el a tetején. Ízlés szerint néhány szem pirított diót tehetünk a tetejére. Hűtőben tároljuk a tálalásig. 

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája