Virágpréselés feladat: 5*


2 évig tanultam mintázást, szobrászatot. Az első feladat az volt, hogy megtanuljuk, hogyan önthetünk ki egy tárgyat, úgy hogy a tömegéről negatívot veszünk, utána pedig ezt az üreget kitöltjük, hogy végül megkapjuk a forma pozitívját. Nagyon élveztem, amit találtam a környékemen mindennel el akartam ezt játszani. Mivel távoli gyerek voltam, meg tudtam azt csinálni, hogy bementem "játszani" a műtermekbe a hétvégeken, hol egyedül, hol társakkal. Amikor ott vagy, akkor az aktuális hülye problémáidon pörögsz, vizsgák, kapcsolatok, hatalmas életbevágó dolgok természetesen.
Csak évekkel később jön rá az ember, hogy azok voltak a legjobb időszakok.
Ennek a hölgynek, Rachel Dein londoni művésznek a plasztikáiról ez a feladat jutott eszembe, neki több esze volt, nem csak élvezte a játékot, hanem egy jól jövedelmező, különleges koncepciót hozott létre, ami teljesen egyedi és a végeredmény gyönyörű.
Letaglóz, hogy mennyire szépek a mindennapi növények, amik mellett elmegyünk, ő nekik adta a főszerepet.  Megint igaza lett annak, aki azt hangoztatja, hogy a legjobb ötletek azok, amelyek a legegyszerűbbek.
Mindet akartam, annyira tetszett. Komolyan elgondolkodtam azon, hogy veszek egy munkát tőle, de amikor megláttam az árait, rájöttem, hogy inkább visszamegyek játszani. Van benne potenciál, például egyedi csempék, munkapultok...

Egyszer egy humorista mondta, hogy az egyik osztálytársa annyira buta volt, hogy egy sárgarépát akart lepréselni... ennek a csajnak van egy ilyen munkája.
Honlapja: http://www.tactilestudio.co.uk/ 
Munkái itt megvehetők: https://www.etsy.com/shop/TactileStudio 



most nézzétek meg.... nem gondoltam, volna, hogy ennyi szépség van egy szál répában





A legszebb herbárium a konyhádba.




Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája