Vannak olyan helyzetek, amikor Te leszel az összeférhetetlen, a balhés. Nem akarod bántani a másik embert, de nem tudod tolerálni a viselkedését. Annyiszor voltam akin áttapostak, de én is megfosztottam a másik embert attól, hogy egy korrekt veszekedéssel megkapja a visszajelzését a viselkedése miatt.
Így ő maradhat gerinctelen, önző, zsarnok stb. és te maradhatsz a balek, aki a rövidebbet húzza.
Ne foszd meg a lelki nemesedés lehetőségétől a másikat a hallgatásoddal és a lenyelt békával.
Mondj nemet, legyél nemes.  
A társadalmunk nem tudja kezelni ha a másiknak nem tetszik valami. Sem kimondani nem tudjuk, sem elfogadni, hogy valamit elrontottunk. Mondd magadban: ez a helyzet az én felelősségem, ha én is kavartam a szart, az én felelősségem a legkisebb hullámokat kavarni.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája