Back it forward

Annyira jó ez a mai nap! Mikor ma fel akartam hívni örömujjongásban a páromat, hogy milyen jó dolog történt velem...elnyúzott hangon beleszólt szegény: Fontos? Arrafelé, sajnos nem süt annyira a nap.  
Ha jobban belegondolok, nem fontos. Nem jöttem rá az időgép működési mechanizmusára, nem tört ki háború és még most sem tudom, mikor jön ki elérhető áron a vízzel működő autó.
De mindenesetre, mikor birka türelemmel vártam az előttem lévő 50 sorszámra/emberre a postán (munkaidőben ennyi ember), odalépett hozzám egy bácsika és a kezembe nyomta a szelvényét, amit éppen akkor csippantott fel a rendszer és már mehettem is az utamra.
Eszembe jutott egy film, amikor a gyerekek azt a feladatot kapják az iskolában, hogy tegyenek valamit, amivel jobbá tehetik a világot. Ott van egy kisfiú, akinek az az ötlete támad, hogy ha egy kéretlen szívesség viszonzása az, hogy tegyenek jót egy másik emberrel. Beindítja a rendszert és ha döcögősen is, de el tudja hitetni a megkeseredett életekkel azt, hogy van még tiszta jó a világon.
Mi is a címe...Back it foward ---csodálatos és "helyes" magyar fordításban: "A jövő kezdete"

Így nem jöhettem ki úgy a postáról, hogy a saját szelvényemet oda ne adjam valakinek, aki utánam érkezett. Talán spóroltam neki 10 percet a napjából, ahogy nekem is a bácsi, amit olyannal tölthetek ami csak szórakozás.
Az már csak hab a tortán, hogy el tudtam kapni ezt a csoda Fiat Cinquecento-t egy kereszteződésben. Ezt nektek modern autók, a tervezője nem egy járművet alkotott, hanem egy műalkotás alá rakott kereket. Lassan nyugdíjba mehetnek, de még mindig elbűvölőek.
 
    
  

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája