Régi pulcsid új élete: állatfekhely

Nem tudom hatódtatok e már meg állat miatt, én ezt havi szinten ki tudom pipálni. Most hogy Emőke benne van az életünkben már lassan egy hónapja, kialakult a kis rendszerünk és folyamatos csiszolgatásra szorul.
Elmesélem Emő és a párnafétis történetét.

Volt egy kis pulcsija, amit annak idején én is nagyon szerettem, ő megörökölte. Fekszik rajta, alszik vele. A pulcsi jelképként használatos az otthonunkban. Ha a pulcsi bejön vacsora után a kanapénk elé, akkor Emőkének is be szabad jönni. Ha kikerül a szobából és a kosarába teszem, az jelzés, hogy innentől alvás van, nem zavarjuk őt reggelig és viszont. Értelmes állat néhány nap alatt megtanulta a rendszert.

Viszont láttam rajta, hogy mindig olyan sóvárogva néz fel a kanapéra, hogy ő miért nem jöhet fel. Megoldottuk úgy, hogy leültünk mellé játszani és szeretgetni. DE ha egy percre elhagytad a szobát, egyből a párnádra telepedett és onnan nézett lassúkat pislogva, ilyen kis pofával: - Milyen jó nekem itt, de kár, hogy nekem nincs ilyen!
Azt gondoltam mint a farkas a szovjet mesében: No, megállj csak!
Tegnap este a kis pulcsiját áttranszformáltam spéci kutya fekvőhellyé. P. anyukájától kértem tömőszivacsot, Emőke neki köszönheti a deluxe fekhelyét.  Amikor kipróbáltattam vele a fekvésmagasságot, annyira boldog volt, hogy alig tudtam róla leimádkozni. Járt a kis propeller a farkinca helyén, hogy neki készül valami. Sok tekintetben olyan mint egy macska, ide tartozik, ha hálás, vagy boldog, akkor a kis pofájával simogatja, dörgölőzik a kezemhez, vagy ami épp a legközelebb van hozzá. Nem hagyott békén, kézzel varrtam, amíg megtömtem a pulcsi ujját, addig a kész felén ült, csak fél fenékkel, amit birtokba vehetett. 
 Lehet, hogy a melankolikus érzelmi állapot miatt volt (tegnap volt T. temetése), de majdnem megsirattam.
Ha akartok hálás kis vakarcsot látni, aki úgy terpeszkedik mint a török pasa, akkor csináljátok meg ezt a kis ágyat neki.  
Amint az alsó képen is látszik, a pulcsi nyakát és alját össze kell varrni. Az aljánál hagyjunk egy 10 centis szakaszt, ahol kitömhetjük. Ezen kívül egy vízszintes vonalban a mellkas fölött, így képezve egy kört középen. Meg kell tömni szivaccsal az alján összevarrni. A két ujján tömjük ki és varrjuk össze a karok végeit.


Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája