10 infantilis konyhai cucc, amit mindig szerettél volna, bár nem tudtad

Kérdés, kinek főzöl spagettit? Egy gyereknek, nőnek, férfinak, vagy egy tyranosaurus-rexnek? 


Egy egy nap nem indul a legjobb alapokkal, de mielőtt belelovallod magad abba, mennyire gáz és gondolkodsz ennek a háznak a megvásárlásán, hogy száműzd a társadalmat, vannak még erről a sínről pici kivezető szakaszok, hogy felejtsd el és lépj túl.

Kép forrás: goformedia.wordpress.com
Nem érted miről beszélek? Kérlek szépen, tegnap megint találkoztam saját magam legrosszabb verziójával, mert utat engedtem a pörlekedésnek. Egy ismeretlen embert kérdőre vontam és összeszidtam a reggeli főutcán, mert ő volt az aki az utolsó csepp volt a pohárban. Szemetelés, leszarom módon, kényelmesen eldobálva... tudom, egy idealista véresszájú környezetvédő vagyok, hogy egy nagyvárosban elvárom, hogy ha épp 2 méterenként kuka  van, ne mellé dobálja. Nem bánom, hogy megmondtam neki a magamét, de én jobban felhúztam magam rajta, mint ő. Kell ez?
Bár a felnőtt lét azt a tudatot hozta el nekem, hogy nyugodjak bele dolgokba, amiket nem tudok helyrehozni, de azért próbálkozni még lehet.
Na kérem erről beszéltem. Rákerült az agyam egy sínre és nem szállítottam ki magam időben, pedig tudom hogy kell. Ez pedig a behelyettesítés.
Ha a kitörés előtt találkozol valamilyen vicces, kedves dologgal akkor sokkal kisebb esélyed van egy rossz napra. Ezért kellenek az infantilis dolgok az életünkbe.

Cuccok lelőhelyei: http://www.buzzfeed.com/christinalan/this-will-destroy-you#.taz9kn9wp

Kaktusz dizájnú alátét tartó!



Görbülő cica pohárjelölő

Vííívííí idegurítanád a borsot?

Tengerparti menta a mojitoba

Ebből csakis szivárványos szórócukor jöhet a tejszínhabra!

Maci alakú pirítós

A hős főtt tojás fegyvere senkit sem szúrna át, csakis őt

Egy picur növény, amihez az állat botja szipkázza ki a vizet.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája