Mit olvasol a klozeten?

Minap találtam egy érdekes összevetést arról, hogy milyen unaloműző tevékenységet csinál a nagyérdemű. Tudom, te nem szoktál unatkozni, mert annyi dolgod van, de fogadok, hogy azt az időt, amit a fajansz trónon töltesz, nem tudod mással kitölteni, mint egy kis olvasással, a kilencvenes években ott volt a tetrisz is. Talán az egyetlen olyan szociáis tabu, ami teljes tiltólistás. Itt nem zavarnak.
A nyugodtságához nem fér kétség, főleg akkor győződtem meg erről, amikor olvastam az anyukáról, aki azokat a drága perceket összegyűjtötte, amit a 3 gyermeke hagyott neki és megszületett egy vécén irt regény. Hogy hol olvastam? Kitalálhatod.
Sokat hallottam gyerek koromban, ha aranyeret akarok, akkor nyugodtan olvassam el a következő cikket, nem tudtam mi az, de szerencsére megmaradt ijesztgetés szintjén a dolog.
Nagyon szeretem a 9gag nevű oldalt, a cicás videókon kivül, ekkor érzem, hogy hiába élünk Nashvilleben, Berlinben vagy épp Debrecenben ugyanolyanok vagyunk mikor elfelejtünk tetriszt vagy újságot vinni a wc-re: kinunkban elolvassuk a kartávolságban található aeroszol, vagy szerencsésebben egy samponos flakon cimkéjét. Igen, van olyan pihent aki ezt a fontos létkérdést járja körül.
Jómagam mindig ilyenkor határozom el magamban, hogy egyszer lenyelvvizsgázom franciából és traccsolva leolvasom az illatgyertya nevét és búgok hozzá: mmmmhh bougies parfumées!

Nos, akit érdekelnek a fogyasztói szokások, ki mire tolja, akkor itt egy kimutatás. Honnan máshonnan tudnád meg azt, hogy az amerikai populáció 3%-a rendelkezik vécébe szerelt tévékészülékkel?



Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája