Bálint napi kívánságműsor

Mint kapcsolatban lévő Valentin napozó, mindkettőnk nyugalma és hisztéria küszöbének megóvása érdekében, nem fogom terrorizálni az embert, hogy biza vegye meg nekem a Bálint napi szív alakú bon-bon+plüssmaci+vörös rózsa kombót... lehetőleg az összes darab a hímnemű párfümjével bőven megillatozva légyen.
Megbeszélés kérdése minden, így, tegnap az én vágyam teljesült, holnap az övé fog.
"Szeretlek minden reggel felébreszteni"
Nekem a tárgyakban nincs olyan bizodalmam, akkor csak fétis alakul ki irántuk. Jómagam az élményeket gyűjtöm, főképp az evés élményeit. Egy évvel ezelőtt, P. erre a helyre vitt, mikor még egy hete beszélgettük meg, hogy én-teveled, te-énvelem dolgot. Akkor tetszett az atmoszférája, finom borai és gusztusos ételeket kaptunk. Tudtam én, hogy ez az új szerelem csillagot az égről is lehozó heve, hogy nem sokszor fogunk mi itt leledzeni, mert valljuk be: nem várhatok el egy francia bisztróban, francia minimálbért megkívánó számla többszöri kifizetését egy magyar férfitól. Így hát lerendeztem magamban, hogy szép hely volt, jót ettünk, jót ittunk, jó hogy egyszer oda is eljutottunk.
DE, pár hete észrevettem egy kupont, ami ide szólt, így számoltak olyan árakkal, amitől nem ugrik fel az ember szeme.
Csillagos ötös a belsőépítésznek, hogy eszébe jutott, hogy a végső ételkészítési fázis, a díszítés egy látványkonyhában történjen meg, ahol a "kollega" hímzett szakácskabátban vágja a friss rukkolát és mentát a kajámra. Imádom a virágos tapéta, a sötétre festett gerenda és a pucér tégla mennyezet találkozását. Mikor először megláttam majdnem megkönnyeztem, mert utoljára egy firenzei Coop-ban tisztelték meg a történelmi épület egy ilyen szép részletét. Hál istennek nem kell odáig menni, hogy ilyet lássunk!
Így hát 2 mozijegy áráért elmentünk oda tegnap este, hogy beteljesítsük az én kívánságom, nagyon jó volt, ha leszállítanák az áraikat, többször fordulnánk meg ott. A holnapi estét moziban töltjük, prömier jegyünk van a legújabb Die Hard filmre. Az ő kívánsága egy kis autósüldözés volt Budapesten, vagyis ööö Moszkvában.
Eszembe jut egy Anti Valentin napi képeslap, aminek így szól: "a Valentin nap gáz, de TE nem"
 
Egy sunyi kép, fent sajnos nem látszanak a viaszolt téglák a gerendák között 
      
          

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája