Jelentem, a helyzet változatlan

Ha lassan is, egyre megszokottabb a szemünknek, hogy virágzó fákat láthatunk. Az esküvő körüli felmerülő kisebb dolgokat egy strucc problémakezelésével zárom rövidre. Meghívó még azóta sincs, ugye hogy rá kéne kapcsolni?
Ma is güzülhettünk volna, hogy szervezkedjünk, keressünk el nem hanyagolható kék harisnyakötőt (felejtős). Inkább elmentünk moziba harminc 10 év alattival megnézni egy mesét. Megint én voltam az a marha aki a leghangosabban nevetett és sírt a teremben.
Az estékből maradó 2 órát futásra áldozom. Akárhányan megkérdezték az okát mindig derültséget okozott: én vagyok az első, aki azért akar fogyni MÉG többet ehessen az esküvői ruhájában. Volt időszak az életemben amikor egész rendszeresen eljártunk futni. Most azt a szintet akarom visszahozni. Úton vagyok, tegnap megkarcoltam az öt km-es távot! Testvérem kitűzött egy viselhető célt, július 11.-én lesz egy futás, indulni akarunk rajta, nem trófeáért, csak a lehetőség miatt és mert képesek leszünk kényelmesen megtenni a távot.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája