Fahéjas krémszelet



Ez amolyan kis nyam nyam, nem nagy adag. Ha belegondolok nem volt olyan sok idő megcsinálni és szigorúan betartottam a 10 perces időkeretet, mert P. kedve ellenére figyelmeztetett, hogy kezdődik a Harry Potter. Ő protestál, de én nyitott szájjal nézem és nagyon élvezem, mert először látom.
Egy éjszakát pihentettem a sütit a hűtőben, reggel a fotóhoz az utolsó szeletek egyikét tálaltam fel, persze miután egyet, vagy többet sikeresen pofára ejtettem.

Hozzávalók:
Alap: 3*20 db háztartási keksz. 3 réteg 4*5-ös téglalap
Tepsi nagysága: 16 x 25 cm~nagyjából ekkora kell
Krém:
1 mk fahéj
1 evk cukor
450 ml tejföl
100 g összetört keksz
Tetejére:
1 evk mogyorókrém
1 evk kakaópor
0,5 dl víz

Elkészítés:
A kekszeket kirakosgatom a tál aljába. A krémet összekeverjük és rákanalazzuk a keksz tetejére, elegyengetjük.
A mogyorókrémet kevés vízzel és a kakaóval összekeverjük, forraljuk, addig míg besűrűsödik.
Kicsit hagyjuk hűlni és öntsük végül a krémre.
Teljesen hagyjuk megülni, majd fedjük le légmentesen és tegyük a hűtőbe egy éjszakára.
Reggelre vágható, egységes szeletté válik, óvatosan vágjuk kockákra, adja magát az, hogy egy keksz=egy szelet. Csak utólag jutott eszembe, mikor már megtörtem az alapot is.
Díszítsük csokoládé forgáccsal, tejszínhabbal.



Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája