NAT helyett...

A kihagyhatatlan, megkerülhetetlen iskolai feladatom, az érdekes tantervfejlesztés, ami legalább egy Mont Blanc méretű problémának van beállítva, nem halad. Fizikai elszaladást tudnék produkálni, mikor kinyitom azt a 600 oldalas írást, amit olyan emberek vetettek papírra, akik csak képen láttak gyereket és elvárják egy 5.-estől, hogy plasztikai mozgássorozatot tudjon gyártani. (Köszönjük, fáradjon ki, egyes.) 
Classic chocolate pudding -->hol van ehhez a pudingpor?
Kérdem én, miért engedik az ilyet alaptanterv közelébe, megértem én, hogy neki is meg kell valamiből élni, de miért ebből?

Kikapcsolva a nehezen gyarapodó dolgozatom és a köznevelés bestsellerét karácsonyi receptekkel próbálom feldobni magam. Találtam egy nagyon jó oldalt, ahol a gyomrunkat legeltethetjük, később megéhezhetünk és megpróbálkozhatunk valamivel. Be kell vallanom valamit: feltétlen rajongója vagyok a szép étel, kiváltképp édesség fotóknak. Itt olyanokat találtam, hogy állandó gasztronómiai turkálásom új fejezetéhez érkezett.
Ez itt a reklám helye: www.chow.com Minden tiszteletem az igényes fotókért és a receptek mennyiségéért.
Kiváltképp megdobogtatta a szívemet a "Magyar csokoládés-diós torta", bár eddig nem is tudtam, hogy van ilyen hungarikumunk, azért kihúztam magam büszkeségemben. 
Nem szégyenkezhetünk, elegáns darab. Mindenképpen megsütöm.


Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája