Mégsem "Tart már a nyár a kupon világgal"

Ez a "nyereményem" utóélete. 

Tisztelt Kupon Világ Kft.!
 XY vagyok, az Önök által meghirdetett "Tart még a nyár" írópályázat egy versenyzője, később mint megtudtam nyertese.
Amikor értesültem arról, hogy Hévízen tölthetek egy hétvégét a párommal, nagyon megörültem. Annak rendje és módja szerint megkaptam az értesítést és egy kódot, amit a szállodában kaphatok meg. Visszajeleztem a kollégájuknak, hogy megkaptam a levelét.
Ezen kívül tettem fel néhány kérdést kérdést, ami a nyereményem mibenlétére vonatkozott. Ez a levélváltás október 17.-én ment végbe, amelyre még mai napig nem kaptam semmilyen választ. A felhívott hotel hivatkozott  egy olyan kuponra, amit nem kaptam meg az értesítő levélben.
Azóta már írtam az úriembernek (?), hogy szíveskedjen érdemben válaszolni a kérdéseimre, próbáltam felhívni az feltüntetett telefonszámot, amely vagy kicsöngött, vagy foglalt volt.
A páromnak sikerült elérnie az ügyfélszolgálatot, ahol azt mondták, hogy megkapták a levelem és azonnal válaszolnak rá, ennek másfél hete.
Önök szerint hogy vegyem igénybe legközelebb a szolgáltatásukat vagy jelentkezzek egy pályázatukra, ha ennek a megalázó és időigényes procedúrának vetnek alá? Nekem kell úgy éreznem, hogy kilincselek egy olyan jutalomért, ami a saját verseny kiírásuk szerint megillet? Nem tudom, hogyan éreznék magukat, de én elmondhatom: kellemetlen és becsapottnak érzem magam.
Ha nem akarják kiosztani a nyereményt, akkor ne küldjenek senkinek gratuláló levelet, hadd süllyedjen el a feledésben, az ingyenreklámot így is megkapták.
További sikeres üzletet kívánok!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája