A boldog munka hitvallása

Elkezdődött az iskola és most fogtam fel igazán azt, hogy megint munkakereső vagyok. Ahelyett, hogy keseregnék és habzó szájjal szidnám a rendszert, én az építésre, a produktivitásra tettem le a voksom.
Hiszem azt, hogy az állandó pörgés és az, ha fenntartjuk az egészséges stresszt (jelen esetben izgatottság) az életünkben, elérhetjük a boldogságot a hétköznapokban. A sok kis alkatrész együtt mozgása adja meg egy végigdolgozott nap jóleső sóhajtását a vacsora asztalnál.
Rájövök, hogy az anyagiak csak kulisszát adnak az életnek, viszont semmi sem tudja pótolni azt, hogyha úgy tudunk megpihenni egy munkanap végén, hogy tudjuk: ma is letettünk valamit az asztalra.
 Mikor az aggódó ismerősök felteszik ugyanazt a kérdést: "Mit szeretnél IGAZÁN csinálni, hiszen több dologban otthon vagy?"
Sajnos kitérő választ kell adnom, mert nem akarok választani!

Sok okos ember, köztük Julia Child is megmondta, hogy egy dolgot találj az életedben, amit feltétel nélkül imádsz és azt műveld energiád nem kímélve. Ok, és mi van akkor, ha több ilyen dolog van? Vegyek egyet előre és a többit nyomjam el? Ilyen  a világon nincs.
Ezért elhatároztam, hogy a munkavégzésemben is ezt a kaotikus és mégis, számomra annyira egészséges állapotot fogom fenntartani. Be akarom bizonyítani, hogy a sokféle tudás nem hátráltatja, hanem csak megerősíti egymást, színesebbé, ezáltal egyedivé tesz.     
Kívánjatok sok szerencsét!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája