Áldozom a rosszidőnek

Az igazán jó dolgok spontának az életben, viszont akkor sem fogok a pokolban égni, ha megadom a tervezéshez szükséges dolgokat. Nem kell bonyolultan gondolkodni, csak egy kis kávé, valami jó zene hozzá, talán Aretha Franklin, akinek dalait régebben csakis festéshez használtam,  jegyzetfüzet és kezdődhet a brain-storming. Szeretek tervezni, feltúrni olyan ötleteket, amelyekről nem is tudtam, hogy az agyamban vannak. 



 Látva a munkavállalás kézfogós, hát hátat vakar, összekacsintós világát, legszívesebben azt mondanám, hogy egyétek meg késsel-villával.
 Lehet, hogy ha nekem is lenne valahol egy jó ismerősöm nem problémáznék ilyesmin, de nincs. 

 A mai nap egy étteremben próbáltam szerencsét és elkövettem egy nagy hibát: apuci kislányából nem néztem ki elsőként, hogy voltaképp hozzá felvételizem. A megsértett EGÓ-t utólag orvosolni nem lehet, így valószínűleg keresgélhetek tovább. 
Ezután a tanulólecke után úgy gondolom az, ha inkább a saját vállalkozás felé kacsingatok az alkalmazotti lét helyett, nem meglepő. Ezért kell egy kis ötlet-börze, hogy a bárányfelhő kezdjen testet ölteni, egy pici, de annál jószándékúbb vendéglátás szolgálatában. 
Álmodjatok, kedves olvasóim, tervezzetek, mert ha a gondolat megszületik, előbb utóbb tettek követik.  

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája