Már csak kettőt alszunk és csingiling!

Szaporán elnézést kérek kedves olvasók. Valahogy még az áldott karácsonyos ünneplés előszobájában sem tudtam takarékra tenni a munkahelyi ügyeket. Tegnap, munka után úgy éreztem kemény vagyok és még besoroltunk vásárolni. Igen, tudom nem jött össze az ajándékkészítés sajNos.
A múlt szombatot egy olyan ajándék varrásával töltöttem ami olyan csúf lett, hogy nincs az a jó testvér aki tudna neki örülni.
Na akkor kellett volna bevásárolni.
A vásárlás öröme mellett a becsípődő derekam miatt szorítottam görcsösen minden utamba kerülő polcot és meghatottságomban/kínomban könnyeztem.

Ez lehetne olyan anti karacsonyi hangulatot mutató írás, de azért sem!
Forrás: buzzfeed.com
Alig várom, hogy forralt borozzunk és enyhén kapatosan keresztrejtvényt fejtsek, miközben a testverem teljesen életidegen válaszokat ad a feltett kérdésekre, hogy mézeskalácsot nyújtsunk és szaggassunk, halászlevet kóstoljunk, hogy melegedjünk a bogrács tüze mellett a kutyákkal.
A nagy vacsora után pedig monopolizunk olyan közgazdászokkal, akik csak azért engedik hogy ne essünk ki az első 10 percben, mert az unokatestvéreik vagyunk.
A karácsony a család miatt ünnep. Az ajándék csak társadalmi kötelezettség, ha van kit szeretni.
Kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek! Ahogy egy 2001-es vicces sms mondja: Maradjon veled a karácsonyi hangulat, mint a tűlevelek a szőnyegben az év többi részén.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája