Írhatnék arról, hogy milyen jó volt az új star wars, hogy ténylegesen meggyúrtam  szenteste délutánján 3 kanálka fogóját miközben végig kóstoltam az otthon fellelhető minden lőrét, miközben a férjem és apukám az udvaron dobálta a fákat a fővő halászlé alá. Jó volt az elmúlt nehány nap, most, 27.-én tettük be melegíteni az utolsó részletét a dúsan megrakott asztalnak.
Jó volt, de vége. Akaratlanul is settenkedik az új év minden feladata, még megoldatlan helyzete. Most akarok a nyakamba venni még egyet.
Vessetek számot a következő néhány napban, mi volt ami miatt kihúzzátok magatokat, ha eszetekbe jut? Mi az ami miatt a fejetekre csaptok, hogy lehettetek ilyen barmoK?

Nekem vegyes a kép, de vigasztal, hogy sok mindent tapasztalhattam. Egyszer olvastam: ha jó dolog, akkor áldás, ha gáz akkor csak egy lecke, (ami idővel tapasztalat és lépéselőny lesz-személyes vélemény).

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája