Lopott idő

Nem, nem láttam a filmet, csak a mai napomról ez jut eszembe.
Nem tettem mást az elmúlt egy hétben, csak loptam magam elől az időt, a kis hiúságomnak, hogy végre olyat csináljak, amit nem muszájból kell.
Megkaptam a jussom, mert a nyakamba szakadt egy olyan feladat, amire cirka 11 órám van, ezen múlik a következő félévem, és hogy maradnom kell e még egy évet, szíves vendéglátásban az egyetem kebelén.
Nem zavaró az, hogy minden ilyen faramuci, gyomorideggel teli nap után megígéred magadnak, hogy ez volt az utolsó? Neeeem barátocskám, ahhoz meg kéne változni, de mint tudjuk  akármennyire is változóban vagy mindig, ember maradsz!
"Every cloud has a silver linen" : ahogy albionban mondják. Biztos ez a borzasztó nap is formál.  

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája