Mégis morál


Ady Endre elvét ma én is magamévá teszem. Ugyanis a mai napom, közelített a top szívatós napokhoz az elmúlt időszakban. Reggel 8 óta vonatozom, 2 órát tölthettem imádott Szeged városomban, azután visszaülhettem a vonatra, hogy fél hétre leszálljak, megint Debrecenben.Az elmúlt hetem tanulással töltöttem, egy olyan tantárgy tanulásával, amit sem érdekesnek, tanárságot felhagyóként sem szükségesnek nem tudok tartani. Ez az egy tantárgyam van még hátra, hogy államvizsgázni mehetnék. Megbuktam és nem látom hogyan tanulhatnék ennél többet, hogy végre lezárhassam ezt az időszakot.
Nemrég értem haza és a férfiember vacsorával ÉS mégis rendezett konyhával várt haza, ez ad tartást az estémnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája