10+10 abszurd helyzet kutyatartóéknál.

Szöveg: Megtaláltam az adománynak szánt plüssöket és lerágtuk az arcukat!
Most kaptam meg a visszajelzést, elvitték azt a kiskutyát az állatotthonból, amelyikbe bele voltam szerelmesedve. Happy kutya máshol lesz boldog. El vagyok szomorodva, úgy tekintettem arra a kis állatra, mint a következő lépésre, annak irányába, hogy kialakítsuk a közös kis fészkünket, idővel majd a családunkat.
Egy kutyával? Mi köze van egy kutyának ahhoz, hogy egy házból otthon legyen?
Elmondom: mert egy állat jelenléte arra enged következtetni, hogy valami tartós van az életedben. Ők is - ha az élet közbe nem szól - amíg léteznek, addig számon tartanak téged és te leszel a családjuk. A csavargásból hozzád mennek haza, megismerik az autód motorját a szomszéd utcából és máshogy ugatnak, ha te jössz haza és más kombináció érvényes a család minden tagjára. Apukám onnan tudja ki jött haza, hogy a kutya következetesen azt a kombinációt használja arra az emberre. Milyen durva, ugye!!

Megható dolog számomra, hogy miért érdemes kutyát tartani: múltkor olvastam, hogy a kutya agyában amikor meglátja a gazdáját, olyan hormonok kezdenek el működni, amik az embereknél a szerelem kialakulásáért felelősek.

Állatok hiányában a hétköznapok sem olyan rendezettek. Ha már neked nincs annyi fontosságérzeted a saját igényeid felé, csak mész a következő feladatok után, ő majd megtanít arra, hogy fordíts kicsi időt saját magadra. Rákényszerít a kis hólyagjával, hogy igenis állj fel, sétálj a tévé helyett, hogy a vacsora 7 órakor van, jobban jelez mint egy óra, hogy ne zabálj fölöslegesen, mert abból ő is kér. A tárgyakat ha széthagyod a házban, akkor ő azt megtalálja és ha nincs szerencséd és észreveszi, akkor könyörtelenül tönkreteszi.
Keretet ad az életednek, egy összerágott, de nagyon őszinte, szeretetreméltó keretet.

Az egyik kedvenc dolgom amióta az internet beszivárgott az életünkbe, az ún "dog-shaming", gazdák leírják a kedvencnek milyen rossz szokása van és rendre abszurd és nagyon vicces helyzeteket írnak le. Azon is gondolkodtam már, hogy ha ezt egy regényben olvasnám, nem hinném el, de csak kiderül a végén, hogy a legjobb poénokat a való élet írja!
Összeválogattam néhányat, amik számomra  a legabszurdabbak voltak.
Forrás: pinterest.com, buzzfeed.com 

2. Utat rágtam a párnába, amíg dolgozni voltál. Amikor hazajöttél, rájöttem, hogy rosszat tettem. Legjobb opció? Úgy tenni, mintha semmi sem történt volna. 

3. Hallucinogén békákat nyalogatok!
 
3. Amikor a gazdáim ágyában vagyok, megharapom a takaró alatt dudorodó részeket. Néha ez egy kéz, néha egy here.
4. Megettem egy üveg csillámot, így most csillogót kakálok.
 5. Szeretem nézni...(ha érted mire gondolok)

 6. Így érjük el, hogy a vendégeink a lehető legkellemetlenebbül érezzék magukat, amikor esznek. Egyáltalán nem szégyelljük. 

 7. Zsírkrétát eszem, szivárványt kakálok. 

 8. Ezen akkorát röhögtem: Megettem a dédimama hallókészülékét. Dédi azt hitte, hogy valahova elhányta, de nem akarta senkinek sem elmondani. (Azért ő is huncut) Ezért úgy tett, mintha mindent hallana fél napig, amíg az igazság kijött. - Szó szerint.

 9. Mindig csak a bal cipőt rágom szét!

 10. Megettem a ismerősünk (aki vigyáz a házra, távollétkor gondolom) műfogsorát. 

 11. Szeretem olyan magasra tenni a játékokat, hogy picur ne érhesse el. 

 12. A gazdi nem lehet pucéron a közelemben, mert a férfiasságáról azt gondolom, hogy sípolós játék és mindig megpróbálom megharapni.

 13. Bezártam magam a fürdőbe, hogy pelenkákat egyek és utána kiengedtem saját magam. 

 14. Szeretem csendben kinyitni a fürdő ajtaját amikor a "anyu" zuhanyzik és bámulni őt, ahogy kiszáll. ÉPP ahogy most is teszem. háhá, néha elesik!!

 15. Megtanultam, hogy működik a Roomba porszívó és most ha be van kapcsolva, kikapcsolom és fordítva. Tudok irányítani egy gépet, viszont nem reagálok a nevemre.
ui: Szerintem, ilyen okos állatnál inkább csak akarat kérdése, hallgat e rá.

16. Inkább a kutyapofa miatt tettem ide: Megettem a mézeskalács házat.

 17. Szeretek a gazdi asztala alatt durrantani egyet, amikor épp ügyfél tartózkodik az irodában. Nézd a fejem: Szerinted érdekel?

 18. Kinyitottam az ajtót a betörőnek és beengedtem!!

  19. Megugatom az alsónadrágokat. 

20. Leszögezem őt a padlóra úgy, hogy rálépek a füleire. jobb oldali: Én meg rápisilek a fejére. 

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája