Lakberendező születik

Ma olyat rögzített a szemem és a lelkem zsigeri valójában, ami valószínű ott lesz még a demens emlékeim között is, ha már elindulok az örök vadászmezőkre. Látod, olyan jópofának találtam, hogy leküzdöm ellenérzésem a gyerekem személyes jogai iránt és gondviselőjeként kiteregetem ezt a világhálóra. 

Szituáció: 

Ebédeltünk. Z. elgondolkodva kanalazza a meggylevest, közben a szemét le sem veszi a játékkonyhájáról. Egyik kezében serényen jár a kanál, a másikkal könyököl az asztalon és arcát nyugtatja a tenyerén. Megszólal: 

- A konyhának tetszik a színe, de kell mellé egy kanapé is. 

Felnevetek: - Úgy érted, hogy olyan amilyen a nappaliban van? Pont ilyen?

- Igen, de az enyém inkább legyen rózsaszín. Meg kell egy ilyen pult is. - mutat a konyhaszigetre. Egyszer sem húzódott mosolyra az arca, halál komolyan gondolta.   

Erre gondolod, hogy itt aztán vannak igények, elképzeltem, hogy eltelik 25 év és ugyanezzel az ábrázattal fogja ezt előadni a pasijának, de akkor már nem a játékkonyha lesz a soros. 

Ha valaha megtalálod ezt a kis emléket Z., tudd, hogy már 3 évesen is ilyen vagány és céltudatos csaj voltál. Ezt mindig csodáltam és szerettem benned. Ne hagyd, hogy bárki is kiölje belőled ezt. Örökké szeretlek, Anya 

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája