Gyors süti kell? Kedveseim, itt a 15 perces Brownie!

Sziasztok!
Képzeljétek el, amikor az előző "receptet" vagyis inkább összeöntési sorrendet kiraktam 2 fb oldalra kétféle reakcióval találkoztam. Az egyik aki örült neki, a másik, akit zavart az, hogy egy ilyen semmirevaló egyszerű dologgal merem zavarni. Sokfélék vagyunk, szokták mondani, hogy a főzés önkifejezés, van aki azért nézegeti ezeket az oldalakat, hogy gyorssegélyt kapjon a mit főzzek kérdésre, másnak kihívás kell, amivel szintet léphet maga számára.
Nekem a főzés nem verseny, ki tud szebbet, magasabbat, omlósabbat stb. csinálni. Én csak jókat és gusztákat akarok enni, lehetőleg gyorsan, hogy legyen időm minél több másra is.
Ez a piszkosul gyors süti elnyerte a tetszésem és a kisgyermeknek is, apu nem preferálja a csokis dolgokat. Muhahahaha! Hálásan köszönöm annak aki kitalálta!
A 15 perces brownie nem duma, tényleg meg lehet csinálni és mindennel fel lehet turbózni és akkor volt nincs rossz, borús nap.  Az összekeverés nagy részét a számolás teszi ki, aztán mehet is a sütőbe.
A cukor mennyiségét megváltoztattam, betettem a sütőport, mert nekem úgy túl lapos volt elsőre. Nekem még kellett plusz 2-3 perc, hogy szívesen egyem, mert irtózom az esetleg nyersen maradt tojástól. Ezért kúsztam fel 15 perc csigatempóra. De azért az sem rossz nem?

Hozzávalók:
9 evk liszt - kb. 135 g
4 evk kakaópor (cukrozatlan)
1 tk sütőpor
csipet só
4 evk cukor- kb. 60 g
2 tojás
7 evk tej
7 evk olaj

 Elkészítés:
A lisztet, sót, cukrot, sütőport, kakaót összekeverjük. Közben bekapcsolhatjuk a sütőt hogy felmelegedjen 180 fokra.
Beleütjük a tojásokat és a tejet, olajat.összekeverjük. Hú, de szépen dolgoztunk, mehet is a kivajazott, lisztezett sütőtálba.
Szórtam a tetejére kevés összetört csokit, vagy diót, szépen rásül.
10-11 percig sütöm. Annyira nem fog megemelkedni, de azért kerül bele kicsi levegő ami alapvetés egy brownie-nál, hogy nem szabad.
A kakaó a csokoládé helyett is legalább ekkora simlisség, de gyors és finom. Úgyhogy kusti, a cél szentesíti az eszközt.  

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája