Félperces 4

Sziasztok!
Az én generációmnak, sőt a fiatalabbaknak már nem fontos, hogy ismerjen valami klasszikus kézimunkát, mint a horgolás, kötés, varrás. stb.
Mert minek bemegyek az ikeába és megveszem, mert sok idő, meg amúgy is, kinek van erre ereje mikor eljár edzeni, gyereket nevel, dolgozik stb. bla bla bla. 
Pedig,  például a kötés nagyon jó relaxációs tevékenység. Gyerekként unásig hallgattam, hogy balkezesként nekem nem fog kézre esni, mert "nekik" más technikával kell csinálni.. Pff hülyeség, biztos nem vagyok szupergyors, de nem is kell határidőre dolgozni!
Meg amúgy is, hogy nem lehet nem szeretni azt, amiből ILYEN csodaszép nyuszikba lehet életet lehelni és elkészülés után el nem engedni, gyereknek, háziállatnak nem kérkedni vele, nehogy megkívánják.
Beatrix Potter megkönnyezné, ha látná Nyúl Péter utódait. Stipi-stopi balról második!
Ha kedvet kaptál jó borsos áron az etsy-n lehet mintát vásárolni, de jófejségből addig mentem, amíg nem találtam Nektek ingyér, a másik: egy kötésmintáért elvből nem fizetnék.  

Link: https://www.frombritainwithlove.com/how-to-knit-an-easter-bunny-free-pattern-and-step-by-step-tutorial/?sfns=mo


Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája