Sziasztok!
Amilyen erőbedobással kezdtem a napot, úgy merültem le mostanra. Ha végig lehet pörögni a munkanapot, kevésbé fáradok el, eleve gyorsabban telik az idő, mint így, az eseménytelenségben. Amúgy jól vagyunk, hétvégén amikor lehetőségem volt rá, olvastam egy könyvek, amely egy kávémérés életét írta le a 18. századi Frankfurtban.
A főhős eljut német polgárasszony létére Velencébe és arról az útvonal felől közelíti meg a várost, ahogy magam is láttam először, Fusina felől, hajón ringatózva a reggeli ködben. Borzongató számomra, hogy amilyennek akkor leírták a látképet, nagy részében én is azt láttam a 21. század első évtizedében.
Annyiszor végigbóklásztunk az egyformának tűnő kis terek és utcák hálójában, hogy az agyam gyönyörűen végigsétálna, egészen a Szent Márk térig, a Café Florianhoz, ahol ez a regény folytatódott.
Szerencsés, piszkosul mázlista vagyok mert ennyit utazhattam és mindig szerencsésen hazaértem. Azok a gyerekek, akik Veronában égtek a buszukban sajnos nem mondhatják el ezt. Minden ami történik Velünk, akármelyikünkkel áldás és hatalmas kegy, ha aznap hazamehetünk és akármilyen szar nap után, de legalább holnap is felkelhetünk.
Bocs nem akartam ilyen negatívra kihozni, de így alakult, egy melankolikus típus vagyok. Ha a könyv nem húz be a csőbe és nem fullad pajzán limonádéba, akkor majd írok egy méltatást néhány keresetlen szóval.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája