Egyszer használatos fejdísz: madárkalitka fátyol

Nagymamám világított rá a tényre ami nekem az agyamig sem jutott el:  -Jobban izgulok mint te, már csak 5 hét az esküvőig! 
Hoppá.
Szombat reggel kipattant a szemem és egy húzódó projectemet csináltam meg: rövid és hosszú fátyol ráapplikálva valamilyen hajdíszre, hogy ne kelljen hajtűkkel bajolni. Csak a fejembe nyomom és ha már nem kell, repítem is a sarokba egy mozdulattal.
Itthon még nem láttam hasonló fejdíszt, az esküvő ipar szereti a drámai megjelenést, szinte kötelező az ún. kápolna uszály. Szerintem túlzás, nem érzem jól magam egy olyanban.
Az idősebb korosztály miatt én is készítettem egy hosszú változatot, hogy amekkora felháborodást a rövidke okoz, visszahozza a reputációmat fél órával később a másik.
Úgy vagyok vele, hogy bevállalom a majomparádét, hogy ilyen módon köszönjem meg a gondoskodást és a szeretetet. Tudom, hogy nem ez számít, ha nekik ez fontos akkor legyenek boldogok, hogy így láthatnak.

Az én kedvencem az ún. birdcage veil, szó szerinti fordításban a madárkalicka fátyol, ilyet csináltam magamnak. Volt egy hajráfom, az alá varrtam a tüllt. Játékos, stílusos, nem is kell több. 
Cuki lett!
Hozzávalók:
40x60 cm tüllanyag
egy hajráf, vagy nagyobb csat amire rátehetjük
tű, cérna
ilyen alakot kellett kivágni a tüllből:

Egy másik blogon találtam, itt. Az én képemen nem volt ennyire egyértelmű.
1. kivágtam a trapézformát
2. a kék vonal mentén végigférceltem
3. meghúztam a cérnát és összekötöttem. A biztonság kedvéért néhányszor áthúztam oda vissza, hogy többszörösen fogja.
4. A hajráf hátulja ápol és eltakar, ahogy tudtam, rávarrtam.
5. Kész, próbálható, csodálható. Álmosan, csík szemekkel, pizsamában is jó hordani.


 

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája