Reggelizz, mint egy király

Éhes disznó, makkal álmodik...most én is arról ábrándozom, hogy reggelizhessek.
Nem is akármilyen finomat hozott az én drágám reggel a pékségből, amíg én a gyűrött fejemmel forraltam a kakaóhoz való tejet, nem, instant szóba sem jöhet.
Innen éreztem meg, hogy mennyire szükségünk lenne erre többször, régen másképp volt, akkor jutott idő lekváros-krémsajtos palacsintára, muffinra.
Mikor fiatalabb és sokkal butácskább voltam, nagy okosan azt tanácsoltam egy időhiányra panaszkodó rokonomnak, hogy mi sem egyszerűbb megoldás, keljen korábban. Azóta jóval bonyolódott a hétköznapi életem, nem csak vizsgaidőszak, szorgalmi idő és nyári szünet van benne.
Nincs új a nap alatt, most mi nem érjük utol magunkat, annyira, hogy már egy közösen elköltött reggeliről álmodozom.
Képzeletemben csavarodik a croissant, pöndörödik a szalonna taréj, gőzölög a kakaó, és folyik a tükörtojás. Talán holnap reggel...





Rántotta rukkolával, sonkával

Az egészség bajnokainak, mi csak nassoljuk...

A francia reggeli

Sonka kosárkák, tükör tojással
"Heart-attack on a plate" A legszebb a véreshurka a közepén.

Alaszkában is tudják, hogy hogy kell élni.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája