Iringó kocka



Iringó kocka (4-6 személyre)
Hozzávalók:
80 db négyszögletes háztartási keksz
1 nagy doboz natúr joghurt
1 kis doboz tejföl
2 evk cukor
1 evk lekvár/dzsem
Elkészítés: A tejföl, a joghurtot a cukorral és a tetszőleges ízű lekvárral keverjük össze. A kekszekből 5x4 db-os téglalapot raktam ki egy pici tepsibe, nagyjából 15x20 cm-es volt. Egy réteg keksz, arra kentem a joghurt negyedét, ezt addig folytattam, amíg fel nem építettem a 4. réteg kekszet, a záró réteg joghurt, ha fogytán van, segítsünk rá egy nagy kanál tejföllel. Végül takarjuk le Folpackkal légmentesen és minimum 3 órára tegyük a hűtőbe.
Felbontás után óvatosan szeletelhető és díszíthető felhígított lekvárral, tejszínhabbal.    

Pofátlanul egyszerű! Ez lehetne a szlogenje, mert tényleg. Még évekkel ezelőtt láttam egy kisfilmben, hogy kell csinálni, azóta már mindenféle lekvárral készült. A képen látható legfőképp kék szőlőből és mindenféle a kertben talált bogyókból vagyis Vegyesből készült.   

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Walipini: medencének indult, üvegház lett belőle

Kender: egy "magasröptűbb" építőanyag

BBQ csirke sütőben sütve

Walipini: tervezés

Komposzt kazán, az erjedés magasiskolája